יום רביעי, 23 במרץ 2016

רפלקציה בעקבות הסירטון

הסירטון

נהניתי להכין את השיעור, בעיקר כי חוויה זו הייתה חדשה לי. מעולם לא השתמשתי בפונקציה המדוברת של פאוור פוינט , וזה נחמד לגלות תכונות של תוכנה שחשבתי שהכרתי.
הקושי שחוויתי הוא המבוכה שבלהקליט קול בצמוד למצגת והידיעה שמישהו הולך לצפות בזה מאוחר יותר, הגימגומים והרווחים בין המילים הירהרו אותי, לכן עצרתי הכל, וכתבתי טקסט שיעגן.
הקלות נגזרה בעיקר מהכרת התוכנה ורוב הפונקציות בה.
חשתי סיפוק מכיוון שלמידה עצמאית מאתגרת אותי מחד, אך מאפשרת לי לחקור וללמוד לעומק מאידך.
הנושאים שבחרתי נעים סביב מלחמת העולם השנייה באופן כזה או אחר הן ישיר והן עקיף. מטלה זו נתנה לי את האפשרות להתבונן בנושאים שמעסיקים אותי, לכן , אני מניח שהאתר יעסוק סביב נושא ממלחמת העולם השנייה.
בעניי , הדרך המיטבית להשתמש בסרטון זה בכיתה היא כמטלת בית בזוגות, כאשר כל פרט מקליט בעצמו, והאחד מאיר לשני, והשני עורך בהתאם, עד להצגת תוצר והתהליך שעמד מאחורי כן.
הפתיחה לאתר יכולה להיות בעזרת כלי זה, על מנת שההסבר הקולי יוסבר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה